Ülkemizde ve ilimizde hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle aşırı sıcaklardan bunalan Denizlililer ile şehre gelen turistler ferahlamak ve serinlemek için soluğu Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı’nda alıyor.

BD8W4388

“DÜNYANIN EN GÖZDE TURİZM MERKEZİ PAMUKKALE”

Sadece Türkiye’nin değil dünyanın en gözde turizm merkezlerinden olan Pamukkale ilçesi, her yıl olduğu bu yıl da milyonlarca turisti ağırlamaya devam ediyor. UNESCO Dünya Kültür Mirası listesinde yer alan Pamukkale Travertenleri ile en gözde turizm merkezlerinden olan Pamukkale’de, Pamukkale Belediyesi tarafından hayata geçirilen Seyir Tepesi yepyeni bir çekim merkezi haline geldi. Büyüleyici şehir manzarası ve ferah atmosferiyle Denizli halkının ve şehre gelen yerli ve yabancı turistlerin gözde mekânlarından olan Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı, ilgi odağı olmaya devam ediyor. 405 bin metrekarelik alanda kurulan Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı'nda, 27 metrelik dev horoz heykeli en çok ilgi gören noktalardan biri. Pamukkale Belediyesi’nin bol ödüllü projelerinden olan Seyir Tepesi, yaz aylarından vatandaşların en uğrak mekânı oldu. Seyir salıncağı, zipline kuleleri, dağ kızağı, macera parkuru, çizgi film kahramanlarının temalarından oluşturulan oyun grupları, Şelale Park, Turan Yolu, Sessiz Bahçe, kafeler, kamp ve piknik alanları ile Seyr-et Restoran’ın da bulunduğu Seyir Tepesi, serinlik için deniz, kum, güneş üçlüsünden farklı bir rota arayanların tercihlerinden biri haline geldi. Seyir Tepesi, hem eğlenmek hem de serinlemek için vatandaşları ortak noktada buluşturuyor.

A29I9411

VATANDAŞLAR SEYİR TEPESİ’NDEN MEMNUN

Ertemur’dan 23 Nisan Şenliğine davet Ertemur’dan 23 Nisan Şenliğine davet

Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı’nı tercih eden vatandaşlardan Bayram Çoban, “Akkonak mahallesinde oturuyorum. Pamukkale Seyir Tepesi’ne birçok kez geldim. Çok beğendim. Avrupa’dan misafirlerim geldi. Onları Seyir Tepesi’ne gezmeye getirdim onlar da çok beğendiler. Pamukkale Belediyesi’ne çok teşekkür ederim vatandaşımıza böyle bir yer sunduğu için. Seyir Tepesi’ne herkesin gelmesine tavsiye ederim” dedi. Sıcak yaz günlerinde Seyir Tepesi’nin tercih eden vatandaşlardan Nisa Tosundur ise “Malum yaz ayları çok sıcak ama insanlar dışarıya çıkmak istiyor. Biz de Seyir Tepesi’ni tercih ediyoruz. Dışarıdan gelenler de çok oluyor. Burası gayet serin, güzel ve temiz hava var. Ortam zaten çok güzel. Buradan Pamukkale Belediyesi’ne teşekkürlerimizi sunuyorum” diye konuştu. Mehmet Taner de, “Seyir Tepesi çok güzel bir yer. Manzara harika. Denizli’nin iklimini biliyorsunuz gündüzleri sıcak evden çıkamıyoruz. Akşamları serinlemek için buraya geliyoruz. Seyir Tepesi bizim için çok güzel bir yer ayrıca dışarıdan gelen misafirlerimiz Denizli’ye geldiklerinde önceden düşünürdük nereye gezeceğiz, nereye götüreceğiz diye ama artık Seyir Tepesi sayesinde böyle bir problemimiz yok. Denizli için büyük bir hizmet burası. Gerçekten çok güzel çok memnun kalıyoruz bu hizmetten. Pamukkale Belediyesi’ne çok teşekkür ederim. Ben Merkezefendi’de oturuyorum ama Pamukkale Belediyesinin yaptığı hizmetleri göz ardı etmek mümkün değil. Büyük başarıları ve hizmetleri var. Avni Örki’ye çok teşekkür ederiz” dedi.

A29I9346

SEYİR TEPESİ HALKIMIZI BEKLİYOR

Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, Seyir Tepesi’nin Türkiye’nin en büyük tematik kent ormanı olduğunu belirterek, “Pamukkale’miz dünyanın en önemli turizm noktalarından biri. Pamukkale Belediyesi olarak da, Pamukkale’mizin sadece beyaz suyuyla ya da kırmızı suyuyla değil farklı alternatiflerle de adını duyurması adına yepyeni projeler üretiyor, her kesime ulaşması için gerekli tüm çalışmaları yapıyoruz. Seyir Tepesi de bu projelerden biri. Şehrimize gelen on binlerce yerli ve yabancı turist, travertenlerin yanı sıra Kocaçukur ve Türkiye'nin en büyük tematik kent ormanı Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı'nı tercih etmeye devam ediyor. Seyir Tepesi, manzarası yanı sıra gençlerimiz için zipline, dağ kızağı ve macera parkuru ve çocuklarımız için de oyun alanları ile her yaştan misafiri ağırlıyor. Denizli’mizin muhteşem manzarasını eşliğinde kafeteryalarımızda çaylarımızı yudumlayabilir, Seyr-Et restoranda da muhteşem lezzetlerin tadına bakabiliriz. Yaz aylarının sıcak günlerinde Pamukkale Belediyesi Seyir Tepesi Şehir Ormanı’mızı tercih eden vatandaşlarımıza teşekkür ederiz” diye konuştu.