Denizli Büyükşehir’in takip cihazı başvuruları sürüyor
Denizli Büyükşehir’in takip cihazı başvuruları sürüyor
İçeriği Görüntüle

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından alınan karar doğrultusunda, Kurban Bayramı’nın 1., 2., 3. ve 4. günlerinde kent genelindeki belediye otobüsleri ücretsiz olacak. Vatandaşlar, bayram süresince herhangi bir ücret ödemeden tüm hatlarda toplu taşıma araçlarını kullanabilecek. Uygulama, bayram ziyaretlerini kolaylaştırmak ve vatandaşların sevdiklerine daha rahat ulaşmasını sağlamak amacıyla devreye alındı.

Denizli Bütükşehir Kurban Bayramı