Denizli’nin Beyağaç ilçesinde zeytin hasadının başlamasıyla birlikte zeytinyağı üretim tesislerinde de yeni sezon heyecanı yaşanıyor. İlçede üreticilerin büyük emeklerle topladığı zeytinler, tesislerde işlenerek kaliteli zeytinyağına dönüştürülüyor. Beyağaç Belediye Başkanı Sezayi Pütün, tesisi ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi.
A W573527 02
"TÜM ÜRETİCİLERİMİZE BEREKETLİ BİR SEZON DİLİYORUM"

“PAUAI” TRT Radyosunda Tanıtıldı
“PAUAI” TRT Radyosunda Tanıtıldı
İçeriği Görüntüle

Ziyareti sırasında üretim süreci hakkında yetkililerden bilgi alan Başkan Pütün, "Bu sezonki zeytinyağı üretim faaliyetlerimize başlamış bulunuyoruz. Tüm üreticilerimize ve ilçemize hayırlı, bereketli bir sezon diliyorum. İnşallah bu yıl hem kalite hem de verim açısından güzel bir yıl geçiririz" ifadelerini kullandı.